Столичні користувачі підтвердили позитивний вплив кордової складової на стабільність і термін служби цього офсетного полотна.
Експеримент з Advantage Plus виявився вдалим, і зараз для всіх робіт на аркушевій друкарській машині використовуються саме полотна даної серії. Невдовзі планують провести тестування і на рулонній техніці. «Перехід на ці матеріали ніяк не позначився на якості відбитків. І Sava, і Сonti Air однаково добре справляються навіть з друком в 5-7 фарб на папері щільністю 45 г/м². Але рішення від Sava дійсно довговічніше і простіше в експлуатації», - розповідає провідний технолог друкарні Сергій Грунін. Він зазначив, що полотно Advantage Plus в середньому служить близько чотирьох місяців і за весь цей час його взагалі не доводиться підтягувати (машина друкує приблизно 9 годин в день по 8 тис. аркушевідбитків). Продукт Conti Air в друкарні змінювали раз на 3 місяці. До того ж, друкар в обов'язковому порядку регулював його натяг щотижня.
Сергій Грунін також зазначив, що Advantage Plus менше схильне до забоїв, що виникають при потраплянні в друкарську секцію відразу двох або трьох аркушів. «Ця гума теж б'ється, але її, у всякому разі, можна відновити спеціальної хімією», - говорить він.
Advantage Plus має високу твердість по Шору 79-80°А - саме те, що потрібно друкарні з такою специфікою робіт: адже друкують в основному гільйошні сітки, найтонші лінії шириною 30 мкм. У тих же рідкісних випадках, коли трапляються невеликі плашки, доводиться потрудитися, підбираючи додаткові сикативи, гелі. Великі взагалі віддають на інше обладнання, адже на цьому всі витратні матеріали підбиралися для відтворення дрібних деталей.
В «Укрспецполіграфія» друкують на офсетному, крейдованому і самокопіювальному паперах. Найкращим чином Advantage Plus зарекомендував себе з першим і останнім. У випадку з крейдованим папером точка передається менш точно - трохи більше розтискування. Але в цілому результатом задоволені. «Зрозуміло, що універсальне рішення не для всіх випадків підходить ідеально. Якби ми постійно друкували на крейдованому папері, та ще й плашечні зображення, то вибрали б іншу серію. Однак у нас йдуть різні роботи, тому і зупинилися ми на Advantage Plus», - зазначає Сергій.
Оскільки Sava обзавелася своїм представником в Україні незадовго до того, як «Укрспецполіграфія» почала працювати з новими полотнами, першої поставки довелося чекати півтора місяці. Потім матеріали постачалися протягом тижня. Сергій Грунін впевнений, що постачальник Advantage Plus зможе забезпечити надійну логістику своїм постійним клієнтам.